Translate

tirsdag 27. august 2013

Exit


When God closes a door, 

He opens a window


4 kommentarer:

  1. et annerledes foto fra deg Knut, kjempe bra !

    SvarSlett
  2. Annerledes ja... men du som det vakte følelser, jeg ser og ser, tankene vandrer, jeg får lyst til å gråte en skvett å, for lignende korridorer har en sykehusansatt sett mange ganger... et bilde til ettertanke, og DET!!! liker jeg, et bilde som faktisk kan følge den i tankene en hel dag å vel så det... Takk for at du deler Knut.

    SvarSlett
  3. Anne skriver det jeg tenker... tekst og bilde gir rom for tolkninger, men mest av det triste slaget!
    Hmmm....

    SvarSlett
  4. Hmmmm. Trist?

    Jeg tolker det faktisk stikk motsatt.

    Om en dør stenges så åpner det seg nye muligheter.
    Det er lys i enden av tunellen.
    Hun går mot lyset og kommer fra mørket.
    Og det er ingen sykehus korridor, men en gang i et kontorbygg, men det kan jo ikke dere vite.
    Tittelen Exit henspeiler på en vei ut fra mørket.
    Exit kan bringe en ut i noe nytt og bedre.

    Nei, mine damer. Dette er ment å være et positivt bilde.


    SvarSlett