Translate

søndag 13. oktober 2013

Storskarv i soloppgangen


Jeg pleier ikke publisere fuglebildene mine i denne bloggen, men dette bildet vil jeg gjerne dele med andre enn de som følger fuglebloggen min.

Bildet ble tatt en tidlig morgen i det sola sto opp og vannet var farget av sol og høstfarger. Storskarven er alltid vanskelig å komme tett inn på skuddhold, så dette var det nærmeste jeg kom. Men jeg likte stemningen i bildet som jeg syntes ble spesiell.

Jeg fulgte Storskarven der den dykket og ekstra gøy var det når den kom opp med en stor fisk i nebbet. Ja så stor var den at jeg kunne følge den der den bølget seg ned gjennom halsen på Skarven.

Det blir lite bilder på denne bloggen om dagen, men desto mer på fuglebloggen min. Du finner den her:
http://knutsfugler.blogspot.no

1 kommentar:

  1. det henger en kunstnerisk preg over bilde. det er flott Knut.

    SvarSlett