Translate

søndag 24. februar 2013

Three steps to heaven


Three Steps To Heaven Lyrics
Album: Somethin' Else-Fine Lookin' Hi
Eddie Cochran

Now there are Three Steps To Heaven
Just listen and you will plainly see
And as life travels on
And things do go wrong
Just follow steps one, two and three

Step one - you find a girl to love
Step two - she falls in love with you
Step three - you kiss and hold her tightly
Yeah! that sure seems like heaven to me

The formula for Heaven's very simple
Just follow the rules and you will see
And as life travels on
And things do go wrong
Just follow steps one, two and three

Step one - you find a girl to love
Step two - she falls in love with you
Step three- you kiss and hold her tightly
Yeah! that sure seems like heaven to me
Just follow steps one, two and three 

7 kommentarer:

  1. Kjenner ikke denne låten, tror jeg,- men hvilken herlig tekst, og så flott illustrert, Knut!
    :)

    SvarSlett
  2. enig med Monica, men jeg kjenner kjenner sangen.
    god uke Knut,
    hilsen dirk

    SvarSlett
  3. kjenner sangen Kunut men ellers er jeg helt enig med Monica,
    riktig god uke til deg.
    hilsen dirk

    SvarSlett
  4. Et bilde med kjempelekre linjer Knut! du inspirerer :-)

    SvarSlett
  5. Akkurat nå kunne jeg tenke meg å havne litt i himmelen, varme meg opp, slappe av og komme refreshed tilbake til vår daglig kjørel.
    Flott bilde, linjene er myke og enda mykere pga snø. Ja, den snøen. Jeg elsker også bildet ditt under!

    SvarSlett
  6. Tusen takk til dere alle!

    mvh Knut

    SvarSlett