Translate

søndag 26. januar 2014

The name on the wall


Graffitien på veggen minnet meg om disse merkelige kodene som vi noen ganger må taste inn for å få lagt inn kommentarer på noens blogger. Kryptisk, umulig å forstå, men kanskje likevel har de en mening eller en hensikt.

Hvem skapte denne enorme grafitti på denne veggen? Hvem sin signatur er det? Mannen i enden av tunellen? Har den et budskap? Det pirrer min nysgjerrighet.

Har en dragning mot tuneller for tiden. Lys, dybde, perspektiv og ofte spennende teksturer skapt av årevis med elde med rust, mugg, sopp, mose, skitt, - på det som engang var ren og kjedlig betong.

4 kommentarer:

  1. Hehe,- artig sammenligning, Knut :) For tiden føler jeg at jeg fyller ut KIDnr for å levere en kommentar;)
    Grafitti er spennende synes jeg, om ikke alltid like lekkert på veggen... men spennende alltid for oss som fotograferer...
    Fine funderinger i denne posten
    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  2. Ja, man kan saktens undre. En ting er grafittikunst, en annen er tagging. Dette er nok mest ut som det siste, men er likevel et kult innslag for en fotograf :) Debatten raser her i byen, om man skal tillate grafittikunst. Noen har våget å male store malerier på stygge murfasader (les brannvegger). Må tilstå at jeg ikke skjønner problemet. Kunst er kunst :)

    SvarSlett
  3. Grafitti pluss naturens tann blir ofte spennende bilder.
    God sammenligning av de kodene en må taste inn hos noen.
    Ønsker deg lykke til med ditt prosjekt.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  4. I have no problems loading except for my job PC which use an older version of Internet Explorer. I have not either heard anyone else having this problem. Can you try Safari or Firefox?

    SvarSlett