Translate

søndag 19. februar 2012

Det som er gjømt i snø


Man var kanskje litt klokere i gamle dager da man sa at "det som er gjømt i snø kommer fram i tø"?

I alle fall kan det virke slik for nå som våren kommer og snøsmeltingen er i gang så er det mye stygt som kommer frem i dagen.

Jeg blir like sint og skuffet hvert år over at folk bare kan hive fra seg slikt i naturen. Disse bildene er bare viet emballasjen til diverse alkoholholdige drikker, for det er jo åpenbart at dette er gjort i fylla, men det er jo også en rekke andre ting som åpenbares i naturen om våren som rett og slett er søppel som ikke burde vært kastet der.

Jeg undres hvert år like mye over hva som får folk til å gjøre slikt? Synes de selv at dette er pent? Eller gir de bare blaffen? At det går an, sier jeg.





8 kommentarer:

  1. Ja, jeg holder med deg i skuffelsen,- og våren er ikke bare vakker når en del ting kommer til overflaten. Når det er sagt, så likte jeg bildene dine som bilder å betrakte,- spesielt den grønne flaska ga en veldig flott skygge!
    Ha en fin ettermiddag:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Monica!

    Og ha en fin ettermiddag du også!

    mvh Knut

    SvarSlett
  3. Mye som er under snøen.. søppel.. glass.. hundedritt... osv...
    Bildene dine er kjempeflotte Knut
    Ha en fin kveld
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  4. Helt enig med deg.
    Men nå har jeg sett hvordan de gjør det. Hiver det ut gjennom bilvinduet!!!

    Men du har tatt veldig flotte bilder av søppelet da!!!
    Ha en fin kveld videre.
    Hilda

    SvarSlett
  5. Flott knippe søppel du har fanget til brikka Knut. Nydelige farger og fine komposisjoner.

    mvh
    Liv ")

    SvarSlett
  6. Ikke pent i virkeligheten, men så flotte bilder det har blitt. Spesielt det første.

    SvarSlett